رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی ویلایی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس، رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص این حادثه گفت: یک واحد مسکونی ویلایی ساعت 4 بامداد امروز در منطقه کوی مجاهد اهواز دچار آتش سوزی گسترده شد.
وی اظهار کرد: در این حادثه 5 نفر شامل 3 زن، یک دختر بچه و یک مرد در خانه به دلیل گستردگی آتش و قفل بودن درهای ورودی حبس شده بودند که توسط ماموران آتش نشانی درب ورودی خانه شکسته شد و افراد حبس شده نجات داده شدند.
حق شناس بیان داشت: افراد گرفتار در این حادثه به اورژانس تحویل داده شدند که حال یکی از زنان به دلیل دودگرفتگی نامساعد بود.
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه دلیل این آتش سوزی در دست بررسی است تصریح کرد: در این حادثه این واحد مسکونی دچار خسارات زیادی شد.
این مقام مسئول افزود: در عملیات امداد و نجات و مهار آتش 23 مامور آتش نشان و 7 دستگاه خودرو مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.
انتهای پیام/گ

آتش سوزی در یک واحد مسکونی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MUHAMMED.RDB
۰۳:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
شهرداری اهواز نباید دست به تحریف واقعیت بزند