شهرداری منوجان آماده برای حضور در مسابقات لیگ

تیم فوتبال شهرداری منوجان از دو ماه قبل تمرینات خود را آغاز کرده و هم اکنون در شرایط مطلوبی، آماده برای حضور در مسابقات لیگ دسته سه کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید سمندری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری منوجان گفت : این تیم دو ماه قبل تمرینات خود را به‌طور جدی، زیر نظر سرمربی و کادر فنی آغاز کرده و اکنون در شرایط خوبی، آماده ی حضور در مسابقات لیگ دسته سه کشور است.

وی  افزود: آغاز مسابقات لیگ دسته سه کشور از 14 شهریور جاری است که شهرداری منوجان در نخستین دیدار خود به مصاف جهاد نصر سیرجان می رود.

رئیس شورای شهر منوجان نیز خطاب به پیشکسوتان فوتبال گفت: با توجه به اینکه فاصله بین منوجان تا سیرجان زیاد نیست، پیشکسوتان فوتبال باید برای حمایت از تیم شهرستان و روحیه بخشیدن به بچه‌های تیم حضور پیدا کنند.

حسین اوژند با بیان اینکه امکانات شهرستان منوجان برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ سه کشور مهیاست، افزود: هم اکنون سکوی تماشاگران به صورت عملیاتی ساخته شده است اما مشکلاتی وجود دارد که می‌طلبد مسئولان شهرستانی در زمینه رفع این مشکلات تلاش و همکاری مضاعف داشته باشند.

وی به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری منوجان توصیه کرد: این باشگاه برنامه چهار ساله‌ای برای حضور رده‌های سنی مختلف در مسابقات استانی و کشوری مدون کند و نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایین‌تر داشته باشد.

انتهای پیام/ب

آغاز مسابقات لیگ دسته سه کشور از 14 شهریور جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.