فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است، بیان کرد: باید با سرعت عمل و دقت در انجام وظایف، تیزبینی و اعمال قانون توأم با تکریم، این اعتماد را تقویت کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از سامانه 197 و بررسی مشکلات شهروندان گفت: پلیس به عنوان نهادی مردمی، نیازمند انضباط و برنامه‌ریزی دقیق‌ در اجرای ماموریت‌ها است.

وی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار پلیس دانست و افزود: اگر رسیدگی به امور مردم با دقت بیشتر و به نحو احسن اجرا شود به طور طبیعی همراهی مردم با آن مجموعه بیشتر خواهد شد.

سردار امان اللهی آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و ادامه داد: هر چه سطح دانش کارکنان در یگان های انتظامی افزایش یابد، کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقاء یافته که اصلی ترین پیامد آن بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم خواهد بود.

وی متذکر شد: پیشگیری از سرقت، مقابله با خرید و فروش مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و انواع قاچاق از عمده هدف های ماموریتی پلیس است که به صورت مستمر و ویژه در طول سال در دستور کار است.

 

انتهای پیام/ز

کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی  ارتقاء یافته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.