رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: تیم کشتی آزاد استان همدان موفق شد به فینال لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان کشور راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی رحیمی فر رئیس هیئت کشتی استان همدان  با بیان این که رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان در رشته‌های آزاد، فرنگی و پهلوانی از ابتدای تیر تا اول شهریور در ۸ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد اظهار داشت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان همدان با کسب ۵ پیروزی و تنها یک شکست از گروه خود به فینال این مسابقات صعود کرد.

وی افزود: در گروه همدان تیم‌های قم، تهران و مرکزی حضور داشتند که تیم کشتی آزاد همدان در دیدار‌های رفت و برگشت قم و مرکزی را از پیش رو برداشت و در دیدار رفت با تیم تهران نیز پیروز میدان بود.

وی با اشاره به این که رقابت‌های فینال در دهه پایانی شهریور برگزار می‌شود گفت: ۸ تیم برتر کشتی آزاد که به مرحله ن‌هایی لیگ منطقه‌ای نوجوانان راه یافتند به صورت متمرکز در شهری که متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد به رقابت می‌پردازند.

رحیمی فر خاطر نشان کرد: در کشتی آزاد علاوه بر تیم نوجوانان استان همدان تیم‌های آذربایجان شرقی، توابع تهران، مازندران، تهران، کرمان، کرمانشاه و اصفهان به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

رئیس هئیت کشتی استان همدان عنوان کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیشکسوتان هم که اوایل شهریور ماه در تبریز برگزار شد پیشکسوتان کشتی آزاد و فرنگی استان همدان موفق به کسب یک نشان طلا، ۵ نقره و ۶ برنز شدند.

انتهای پیام/پ

 

برگزاری مسابقات کشتی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.