فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای اجرای ماموریت اربعین ۴۶ ایستگاه تلفیقی متشکل از رده‌های پلیس راه، انتظامی و اطلاعات در مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار نورعلی یاری در جلسه ستاد اربعین با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: قرارگاه امام علی (ع) با پنج کمیته پشتیبان و پنج قرارگاه فرعی فعالیت خود را برای اربعین 96 آغاز کرده است.

وی افزود: طرح جامع اطلاعاتی انتظامی امنیتی و ترافیکی تدوین شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای موفقیت مأموریت اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: ایستگاه تلفیقی برای تامین امنیت زائران در اربعین پیش بینی شده و این ایستگاه ها از ورودی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران راه اندازی خواهند شد.

سردار یاری یادآور شد: 173 تیم خودرویی و 70 تیم موتوری نیز پیش بینی شده است که در ایام اربعین مأموریت تامین امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها را برعهده دارند، ضمن اینکه تردد زائران از استان‌های مقصد تحت پوشش قرار می گیرد و در این راستا 70 دستگاه دوربین برای پایش تصویری تردد زائران اربعین پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد کمپ ویژه اتباع خارجی از اقدامات خوب در اربعین امسال است و پیش بینی می شود اربعین امسال بیش از سه میلیون زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته باشندکه در اربعین به عنوان همیار مرزبان در کنترل رفت و آمدها به کارگیری خواهند شد.

 انتهای پیام/ع

 

 

نصب و راه اندازی ایستگاه تلفیقی در مسیر زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.