معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: لزوم تربیت دانش آموزان عبادت، شور، نشاط و هنر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه دهمین دوره از اردوی ملی- قطبی مربیان فرزانه قطب یک کشور در شیراز با اشاره به اینکه نباید به دنبال تربیت تک بعدی دانش بود گفت: لزوم تربیت دانش آموزان عبادت، شور، نشاط و هنر در یک زمینه مناسب برای فعالیت بوده که  ابعاد مختلف آن در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

وی بیان کرد: تربیت دانش آموزان فقط در کلاس درس امکان پذیر نیست و به دنبال آنچه باشیم که در کلاس‌های درس مورد توجه نیست و باید در سازمان دانش آموزی و تشکل‌ها مورد توجه قرار گیرد.

محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم تصریح کرد: امسال ۱۶ هزار مربی و دانش آموز در قالب ۵ اردوی قطبی - ملی آموزش داریم که از این تعداد، آموزش ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فارس انجام شده است.

وی ادامه داد:: این اردو‌ها برای مربیان مانند اردوی پیش فعالیت بوده، و آن‌ها را برای شروع ماه مهر آماده می‌کند، اما برای دانش آموزان به منزله محکی برای سنجش میزان پیشرفت آن‌ها است.


مقام سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دهمین دوره اردوی ملی- قطبی مربیان فرزانه قطب یک کشور به میزبانی استان فارس دراردوگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به مدت ۴ روز برگزار و در این اردو، کلاس‌های مهارت چهارگانه امداد و نجات، کار با چوب و طناب، مخابره با پرچم و نظم جمع برای شرکت کنندگان برپا شد.

گفتنی است، مربیان و دانش آموزانی از استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان و بوشهر در این اردو شرکت داشتند.


انتهای پیام/ت


برگزاری اردوی ملی - قطبی مربیان فرزانه قطب یک کشور در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.