در مراسمی با حضور معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه بخش زارچ، بخشدار زارچ و جمعی از مسئولين و اهالی روستای اله آباد سالن ورزشی اين روستا به بهره برداری رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد علی طالبی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد گفت: دولت تدبير و اميد در چند سال اخير توجه ويژه ای به تأمين زير ساخت ها در روستاها برای فراهم نمودن زندگی سالم و پويا برای مردم داشته است.

 طالبی  با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر و تمامی شهدای كارمند و با ابراز خرسندی از ديدگاه امام جمعه بخش زارچ نسبت به هفته دولت و بيان خدمات و عملكرد دولتمردان در بخش های مختلف افزود: انتظار داريم اين نگاه در بين ديگر افرادی كه در جامعه اثر بخش و صاحب تريبون های رسمی و غير رسمی هستند نيز وجود داشته باشد تا بتوانيم با تقويت روحيه همدلی، همكاری، كار و تلاش در راستای سازندگی بيش از پيش در حوزه های متنوع گام برداريم.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد به اقدامات تأثيرگذار دولت يازدهم در روستاها اشاره كرد وگفت: در چند سال اخير علی رغم تنگناهای مالی، دولت تدبير و اميد توجه ويژه ای را به حوزه فعاليت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها داشته است كه در اين زمينه مشاركت خود اهالی روستا و پيگيری های آنان در به نتيجه رسيدن پروژه ها و طرح ها نيز مؤثر بوده است.

وی یادآور شد: امروز شاهد اين هستيم كه زيرساخت های اصلی مانند بهره مندی از نعمت گاز برای مناطق محروم و كم برخوردار استان تأمين شده و مردم روستا اميدوارتر از گذشته در حال زندگی در روستاها هستند.

طالبی در بخش ديگری از سخنانش خواستار استفاده از ظرفيت های روستاهای مجاور شهرها برای توسعه و سازندگی آن مناطق شد و تصريح كرد: روستای اله آباد زارچ به عنوان روستايی كه بافت شهری داشته و در كنار شهر زارچ قرار دارد پتانسيل خوبی را برای پيشرفت، سازندگی و بالندگی دارد كه ضروری است در اين راستا مسئولين با استفاده حداكثری از امكانات داخل روستا در اين زمينه اقدام نمايند.

لازم به ذكر است سالن ورزشی روستای اله آباد با مساحت 1100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 ميليارد ريال در مدت 15 ماه احداث شده است.

انتهای پیام/ ی

سالن ورزشی اله آباد زارچ افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.