دنیای فناوری شگفتی دیگری برای کاربرانش دارد، این‎بار قرار است لپ‌تاپ‌هایی ساخته شوند که رول می شود!

نسل جدید لپ تاپ‌های انعطاف پذیر با قابلیت رول شدن!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که نسل اول رایانه‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات سری طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت شاید سازندگان آن هم فکر نمی‌کردند در آینده‌ای نزدیک رقبا در دنیای فناوری‌های جدید، آنچنان ایده‌های آنان را پرورش دهند که رایانه‌های حجیم و بزرگ تبدیل به لپ تاپ‌های جیبی شوند و حتی قابلیت رول کردن پیدا کنند!

استقبال کاربران از رایانه‌های شخصی، سازندگان و طراحان غول‌های فناوری را به سمت خلق ایده و سپس عملیاتی کردن آن هدایت می‌کند. خواسته‌های کاربران شاید در ابتدا تنها یک ایده امکان ناپذیر و رویاگونه باشد اما پیشرفت‌های فناوری در مدت زمانی اندکی به راحتی آن را تبدیل به واقعیت خواهد کرد.

شگفتی کاربران از قابلیت‌هایی که برای ابزار فناوری تعبیه می‌شود خود مشوق طراحان برای طراحی ایده‌های خلاقانه و تولید محصول متناسب با نیاز کاربر است.

یکی از شگفت انگیزترین مدل‌های رایانه‌های شخصی، طراحی لپ تاپ‌های انعطاف پذیر است، این لپ تاپ به راحتی رول می‌شود و فضای کمی را اشغال خواهد کرد، همچنین این مدل قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد.

در ادامه ویدئویی از قابلیت های نسل جدید لپ تاپ‌های انعطاف پذیر را ببینید.

انتهای پیام/

ویدئویی از لپ تاپ شگفت انگیز دنیای فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.