رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: منابع امدادی که سال گذشته سه هزار میلیارد ریال (300 میلیارد تومان) بوده امسال به سه برابر افزایش پیدا کرده و از صندوق توسعه ملی نیز سهم بسیار خوبی به کمیته امداد اختصاص یافته است.

اختصاص 21 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به کمیته امدادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر به ایرانشهر اظهار داشت: منابع امدادی که سال گذشته سه هزار میلیارد ریال (300 میلیارد تومان) بوده امسال به سه برابر افزایش پیدا کرده و از صندوق توسعه ملی نیز سهم بسیار خوبی به کمیته امداد اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: از لحاظ منابع، کمیته امداد محدودیتی ندارد و جامعه هدف باید خودکفا شوند و در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

فتاح  با اشاره به عملکرد کمیته امداد در حوزه مسکن گفت: در شهرهایی که زمین در اختیار کمیته امداد قرار گیرد این نهاد برای افراد زیر پوشش مسکن می سازد.

وی افزود: با فرمانداران در این خصوص صحبت شده که امیدواریم با همکاری دولت و خیران در امر مسکن مشکل نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مهمترین نیاز سیستان و بلوچستان توسعه اشتغال است، گفت: فراهم کردن بستر اشتغال برای جوانان، محرومیت را در سیستان و بلوچستان از بین می برد که در این زمینه نهایت تلاش خودمان را انجام خواهیم داد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان از منابع غنی آب، دریا، معادن، صنایع دستی و کشاورزی برخوردار است و تا کنون خدمات خوبی در این منطقه صورت گرفته اما وسعت فقر و محرومیت به حدیست که باید توجه ویژه به این استان شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 100 درصد منابع بانکی کمیته امداد در سیستان و بلوچستان جذب شده است گفت: اصلی ترین کار علاج بخش برای این استان توسعه اشتغال است.

انتهای پیام/ع

اختصاص 21 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار