فرماندار قصرشیرین گفت: تمهیدات لازم برای برپایی دعای پرفیض عرفه در مرز رسمی خسروی برای حضور زائران شرکت کننده در این آیین معنوی فراهم شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین گفت: آیین پرفیض دعای عرفه امروز پنجشنبه نهم شهریورماه در نقطه صفر مرز رسمی خسروی با حضور زائرانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا در قصرشیرین در نقطه صفر مرزی مکان مناسبی برای رفاه حال شرکت کنندگان در این آیین معنوی مفروش شده است گفت: تجهیز درمانگاه ها، بیمارستان و آماده باش نیروهای امدادی و هلال احمر و استقرار تیم‌های امداد و نجات در مرز خسروی و تامین سوخت مورد نیاز در ۲ جایگاه سوخت شهرستان برای سوخت رسانی به خودروهای شرکت کنندگان در آیین دعای عرفه  از اقدام‌های صورت گرفته در روز برپایی دعای عرفه است.

اکبری گفت: توزیع یک هزار جلد کتابچه دعای عرفه بین شرکت کنندگان، نصب پلاکارد، استقرار ایستگاه صلواتی از سوی ارتش و همچنین انجام تمهیدات ترافیکی از دیگر تدابیر اتخاذ شده برای برپایی دعای روز عرفه در مرز رسمی خسروی است.

وی افزود: همچنین تمهیدات لازم نیز برای جلوگیری از تردد کامیون‌های سوخت رسان و صادراتی در روز برگزاری آیین معنوی دعای عرفه تا پایان آیین دعا در مرز بین المللی خسروی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ز

آمادگی قصرشیرین برای برگزاری دعای پرفیض عرفه

 

برچسب ها: دعای عرفه ، مرز خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.