همزمان با روز عرفه، اعیاد قربان و غدیر، به محض تکمیل شدن پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی، محدودیت و ممنوعیت تردد در این معابر اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت ترافیکی در صورت تکمیل شدن پارکینگ‌های حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ با توجه به پیش رو بودن 3 مناسبت بزرگ مانند هر سال سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و همچنین پلیس راهور برای سهولت دسترسی زائران به حرم امام رضا(ع) و همچنین روانسازی ترافیک معابر هسته مرکزی شهر در این روزها برنامه‌ریزی ویژه‌ای تدارک دیده‌اند.

در این روزها سیستم‌های حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، تاکسی و مترو با تقوبت ناوگان خود در هسته مرکزی شهر به شهروندان و زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.

همچنین با توجه به اینکه در این مناسبت‌ها معابر اطراف حرم مطهر رضوی و هسته مرکزی شهر مشهد شاهد خیل عظیمی از زائران و عاشقان امام رضا(ع) خواهد بود لذا به محض تکمیل شدن پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی، محدودیت و ممنوعیت تردد در این معابر اعمال خواهد شد.

از آنجایی که عید قربان روز جمعه 10 شهریور است لذا طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اعمال نمی‌شود اما با توجه تقارن عید غدیر با روز شنبه 18 شهریور طرح زوج و فرد همانند دیگر روزها در معابر مرکزی شهر اعمال خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین به محض اینکه در روزهای اعلام شده ظرفیت خیابان‌های امام رضا(ع)، آیت‌الله شیرازی، نواب صفوی و طبرسی تکمیل شود محدودیت تردد اعمال می‌شود.

گفتنی است همچنین به منظور مدیریت ترافیک و معابر سطح شهر نیز مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد به صورت 24 ساعته فعالیت دارد.

انتهای پیام// م.م

اعمال محدیدت ترافیکی در هسته مرکزی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.