کمیته ساماندهی فروشگاه‌های سموم دفع آفات نباتی در استان فارس تشکیل و با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز قاطع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه‌های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در سطح استان تشکیل و با متخلفان این حوزه برخورد قاطع می‌شود.

وی افزود: این اقدام با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی، دادستانی، نیروی انتظامی و فرمانداری‌های سراسر استان انجام شده که نقش موثری در جهت حفظ بهداشت و سلامت جامعه داشته است.

امیری اظهار کرد: بر همین اساس در طول یک سال گذشته تعداد ۲۸۴ فروشگاه غیرمجاز سموم در سرتاسر استان شناسایی و ساماندهی شده اند که در این رابطه تعداد ۳۲ فروشگاه غیر مجاز پلمپ و بیش از ۲۸۰ کیلوگرم انواع سموم قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نظارت جدی بر تهیه، توزیع و فروش آفت کش‌های نباتی از اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفان و جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق، تفاهم نامه مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی تنظیم شده که در همین راستا انجام گشت‌های مشترک بزودی آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/ن

جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار