نتایج یک تحقیق دانشگاهی نشان می‌دهد رأی‌دهندگان به ترامپ از توانایی او برای اداره آمریکا قطع امید کرده‌اند.

ناامیدی رأی‌دهندگان به ترامپ به سبب دروغگویی‌ها و خودشیفتگی اوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، نتایج تحقیق دانشگاه اِموری نشان می‌دهد شهروندان پیتسبرگ که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا شرکت کردند، از جمله رأی‌دهندگان به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا، از دولت ترامپ و توانایی او برای اداره کشور قطع امید کرده‌اند. آن‌ها برای توصیف ترامپ از واژه‌هایی از قبیل دروغگو، خودشیفته، غیرعادی، مایه ناامیدی مطلق، تحقیرآمیز و غیرقابل باور استفاده کردند.

از 12 شرکت‌کننده در این تحقیق، 5 نفر آن‌ها در انتخابات ماه نوامبر سال گذشته میلادی، شرکت کرده ‌بودند. طرفداران ترامپ نگرانی‌های خود را درباره عدم توانایی او در پایان دادن به نابسامانی‌ها در واشنگتن ابراز کردند. یکی از شرکت‌کنندگان در این تحقیق که در انتخابات سال گذشته به ترامپ رأی داده است، در این باره اظهار داشت: موضوعی که بسیار باعث ناامیدی من شده این است که فردی با این همه نقصان درباره ارزش‌های بسیاری که برای من محترم هستند، سخن گفته است. این رأی‌دهنده جمهوری‌خواه ترامپ را مایه ناامیدی مطلق خواند.

پیتر هارت، رأی‌دهنده دموکرات آمریکایی که این تحقیق را برای دانشگاه اموری انجام داده است، می‌گوید ترامپ باید صدای امید می‌بود؛ اما، طبق اظهارات مستیم و غیرمستیم شرکت‌کنندگان در این تحقیق، ریاست جمهوری ترامپ بیش از آنکه در باره مردم آمریکا باشد، درباره خود اوست.

 

انتهای پیام/


اقدامات ترامپ باعث ناامیدی رأی‌دهندگان طرفدار او شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار