بلندی‌های استراتژیک العیاضیه آزاد و حدود 200 تن از تروریست‌های داعش در ساعات اخیر به هلاکت رسیده‌اند.

آزادسازی 70 درصدی العیاضیه از چنگال داعش/ سرکرده تکفیری‌ها در العیاضیه به‌هلاکت رسیدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای عراقی بلندی‌های استراتژیک منطقه العیاضیه را آزاد و حدود 200 تن از تروریست‌های داعش را طی ساعات اخیر در میدان نبرد به‌هلاکت رساندند.

لازم به ذکر است؛ 70 درصد از منطقه العیاضیه در کنترل نیروهای عراقی قرار دارد و در ادامه نیز مواضع داعش تحت بمباران جنگنده‌های نیروی هوایی عراق قرار گرفت.

به نقل از المیادین؛ درگیری‌ها در محور شمالی العیاضیه متمرکز شده و تنها یک کیلومتر مربع از این منطقه تحت سلطه داعش است، افزون بر این خبر می‌رسد که والی تکفیری‌های داعش هم در این منطقه به هلاکت رسیده است.

نیروهای عراقی مسجد جامع شهدای العیاضیه را آزاد و بر خیابان عمومی این شهر مسلط شدند، همچنین خبرهای رسیده حاکی از آن است که تمامی تأسیسات حکومتی در منطقه العیاضیه به دست نیروهای عراقی افتاده است.

فرمانده عملیات آزادسازی تلعفر (قادمون یا تلعفر) اعلام کرد: نیروهای عراقی روستای قله‌باش در غرب العیاضیه را به مساحت 6 کیلومترمربع از جهت غرب آزاد کردند.

نیروهای عراقی آمادگی پیشروی به سوی مرکز العیاضیه در شمال تلعفر را دارند و خبرها بیانگر آن است که تعداد عناصر داعشی بزاداشت شده از سوی نیروهای عراقی در حدود 500 نفر هستند.

پلیس فدرال عراق اعلام کرد: نیروهای پلیس 10 تن از خانواده‌های محاصره شده توسط تروریست‌های داعش در منطقه العیاضیه را آزاد کردند و در ادامه ضمن پشتیبانی نفراتی از آنان، این خانواده‌ها را به اردوگاه‌های آوارگان انتقال دادند.

همچنین نیروهای پلیس فدرال از روز سه‌شنبه گذشته ورود به محله‌ جنوبی العیاضیه را آغاز کردند و مشاور رسانه‌ای دستگاه مبارزه با تروریستم عراق از صادر شدن بیانیه آزادی کامل این شهر طی ساعات آینده خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
حشد الشعبی اصحاب راستین پیامبر ص وایمه ع
آخرین اخبار