ویژه برنامه «همیشه به شادی» از رادیو تهران، تا عید غدیر خم روی آنتن می رود.

«همیشه به شادی» ویژه دهه امامت و ولایت در رادیو تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «همیشه به شادی» از رادیو تهران ویژه دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است.

عبدالحسین قلعه قوند مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: برنامه همیشه به شادی عنوان برنامه عیدانه رادیو تهران است که از روز پنجشنبه 9 شهریور تا عید سعید غدیرخم، در فضای محیطی به مدت 10 روز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در پارک گلابدره و بوستان نهج البلاغه خاطرنشان کرد: ساختار این برنامه مسابقه محور است و همراه با گزارش های متنوع پخش خواهد شد. طبق پیش بینی ها قرار شده که این برنامه 5 روز اول در پارک گلابدره و 5 روز بعدی در بوستان نهج البلاغه اجرا شود.

قلعه قوند تصریح کرد: از علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه دعوت می شود تا با حضور در محل و ثبت نام در مسابقه رادیویی ما شرکت کنند. در این برنامه تلاش می شود تا شرکت کنندگان در مسابقه زوج های جوان باشند.

مجریان این برنامه رادیویی وحید رونقی و ساحل کریمی است و تهیه کنندگان میثم عبدی و امیرحسین ثقفی همراه شما مخاطبان خواهند بود.

برنامه «همیشه به شادی» با استقبال از عید قربان تا عید غدیر هر روز از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می شود.

 

انتهای پیام/

 

 ويژه برنامه راديو تهران در دهه ولايت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار