در صورت نبستن کمربند ایمنی، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ + فیلم

ویدئوی زیر در حالی توسط شرکت بیمه Co-Op و شرکت تحقیقاتی Thatcham تهیه و ساخته شده است که تحقیقات نشان می دهد اکثر رانندگان جوان از بستن کمربند ایمنی خودداری می کنند.

 در صورت نبستن کمربند ایمنی، چه اتفاقی خواهد افتاد  + فیلم// در حال تکمیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی توسط شرکت بیمه Co-Op و شرکت تحقیقاتی Thatcham تهیه و ساخته شده است صحنه ای را نشان می دهد که رانندگان و مسافران خودرو در صورت نبستن کمربند  ایمنی با آن مواجه خواهند شد. در این ویدئو در حالی که راننده خودرو اقدام به بستن کمربند ایمنی کرده، سرنشین جلو و عقب از بستن کمربند ایمنی خودداری کرده اند.

این ویدئو نشان می دهد به محض برخورد خودرو با مانع، در حالی که هر سه نفر داخل خودرو به هوا پرتاب می شوند، ایربگ راننده، شدت پرتاب وی را کم و مهار می کند. این در حالی است که سرنشین جلو نیز با کمک ایربگ از برخورد با شیشه جلو خودرو مصون می ماند. اما سرنشین عقب ابتدا به صندلی راننده برخورد می‌کند و پاهایش شدیدا آسیب می بیند. همچنین با وجود اینکه راننده اقدام به بستن کمربند خود کرده است اما پرتاب سرنشین عقب به سمت جلو ( که کمربند نبسته است) باعث می شود تا راننده با شدت زیادتری به جلو پرتاب شود.

ویدئوی زیر در حالی توسط شرکت بیمه Co-Op و شرکت تحقیقاتی Thatcham تهیه و ساخته شده است که تحقیقات نشان می دهد اکثر رانندگان جوان از بستن کمربند ایمنی خودداری می کنند. این شرکت بیمه با ساخت این ویدئو ابراز امیدواری کرده است که ساخت چنین ویدئوهای هشداردهنده ای از میزان تصادفات خطرناک در جاده های انگلیس کاسته و به آگاهی رانندگان را در خصوص خطرات احتمالی نبستن کمربند بیافزاید.

گفتنی است؛ بستن کمربند ایمنی برای تمام رانندگان و مسافران در انگلیس اجباری است و پلیس می تواند رانندگان خاطی را در صورت نبستن کمربند تا مبلغ 500 یورو جریمه کند.

انتهای پیام/

پیامد نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار