برگزاری مراسم دعای عرفه در ۴۲۸ مسجد مازندران

دعای عرفه فردا ۹ شهریور ماه در ۴۲۸ مسجد و اماکن مذهبی مازندران برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت با شکوه‌ تر برگزار شدن مراسم دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی الحجه  گفت: دعای عرفه در ۴۲۸ مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهر‌های مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم دعای عرفه بوده که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت این دعا و توصیه بزرگان دین به برگزاری این مراسم و برپایی آن، گفت: مومنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیک‌تر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌ کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ ای قرار گرفت که در سال‌ های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه بوده که امیدواریم امسال این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ م

طنین دعای عرفه پنجشنبه ۹ شهریور در مساجد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار