دو تيم سپاهان و ذوب‌آهن كه تمرينات خود را از سر گرفته‌اند در ديدار‌هاي تداركاتي به ترتيب به مصاف تيم ملي دانشجويان و پيكان تهران مي‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن نمایندگان اصفهان در لیگ برتر فوتبال تمرینات خود را برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر و هم‌چنین جام حذفی آغاز کرده‌اند.

سپاهان از روز دو‌شنبه تمرینات خود را آغاز کرد و از روز سه‌شنبه کرانچار سر تمرینات این تیم حاضر شد و طلایی‌پوشان در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند.

شاگردان کرانچار قرار است روز پنج‌شنبه در دیداری تدارکاتی و در زمین شماره یک مجموعه باغ فردوس به مصاف تیم ملی دانشجویان بروند؛ سپاهان در جام حذفی باید طبق قرعه با صنعت نفت آبادان بازی کند و این دیدار هفته آینده و به میزبانی طلایی‌پوشان برگزار خواهد شد.

ذوب‌آهن نیز از روز یک‌شنبه تمرینات خود را پس از تعطیلات 4 روزه زیر نظر امیر قلعه‌نویی از سر گرفته است و مهدی مهدی‌‎پور و محمد‌رضا عباسی با بهبودی مصدومیتشان به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده‌اند.

سبز‌پوشان اصفهانی روز جمعه با تیم پیکان تهران که برای برپایی اردوی 4 روزه به اصفهان سفر کرده است بازی خواهند کرد؛ ذوب‌آهن در جام حذفی با قرعه نسبتا آسانی رو‌ به رو شده است و باید از فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه فولادشهر پذیرایی کند.

 

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.