فرماندار ایذه بیان داشت: باید در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان اقدامات خود را بیشتر از امروز به کار گیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار ایذه گفت: دولت یازدهم سعی خود را برای حل بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف به کار گرفت، در زمینه سیاست خارجه، کنترل تورم، مسائل اقتصادی و امور دیگر با توجه به وجود رکود اقدامات درخوری انجام داد ولی باید برای اینکه این مسیر هموار شود و تمام مشکلات از بین برود تمام توان خود را به کار گیرد تا در دولت جدید بتواند به نتیجه مطلوب‌تری برسد.


بیرانوند بیان داشت: در زمینه انتقال آب درون حوزه‌ای از سد کارون 3 به دشت‌های تشنه ایذه اقداماتی انجام شد، به تصویب هیات دولت رسید و برای طی مراحل کار خود در حال سپری شدن روال است و برای وارد شدن سرمایه‌گذار به شهرستان ابتدا باید زیرساخت‌ها مساعد شود و سپس انتظار حضور سرمایه‌گذار را در منطقه داشت.

 وی تصریح کرد: پروژه 4 بانده کردن محور ایذه به اهواز در حال انجام است و علاوه بر آن ایجاد آزادراه اهواز – ایذه – لردگان می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بیشتر شهرستان باشد چرا که ایذه در مساله زیرساخت‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است و باید برای این امر تلاش‌های بیشتری به کار گرفته شود.

بیرانوند گفت: در بخش توسعه شبکه برق کار تخصیص زمین در شهرک صنعتی برای ایجاد ایستگاه برق 132 ولت انجام شد و با این‌کار می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذار در این شهرک را فراهم کرد.


فرماندار ایذه اضافه کرد: پروژه ایستگاه 132 ولت برق میانگران نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد و در کنار آن کار مطالعات ایجاد نیروگاه خورشیدی و بادی در ایذه توسط سرمایه‌گذار آلمانی انجام شد و این شرکت حاضر به انجام این کار در ایذه است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.