مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: حضورم به عنوان ناظر فنی مسابقات نشان از قدرت والیبال نشسته ایران دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضایی که در حال حاضر هدایت تیم ملی والیبال نشسته مردان و را بر عهده دارد از سوی مسئولان برگزاری مسابقات آ سه آن و با تائید فدراسیون جهانی به عنوان ناظر فنی رقابت های والیبال نشسته جنوب شرق آسیا انتخاب شد.


هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: مسابقات آ سه آن همانند تمام رقابت ها برای افراد دارای معلولیت برگزار می شود. من با تائید فدراسیون جهانی به عنوان ناظر فنی این رقابت ها انتخاب شدم که این موضوع اثبات قدرت والیبال نشسته ایران را به دنیا نشان می دهد.


او افزود: این رقابت ها هر 4 سال یکبار در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا در 10 رشته ورزشی برگزار می شود و دو هفته پیش این مسابقات بین افراد سالم انجام و از 25 شهریور این رقابت ها در بین افراد دارای معلولیت برگزار خواهد شد.


مالزی، میزبان مسابقات قهرمانی جنوب شرق آسیا


مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ادامه داد: این دوره از رقابت ها به میزبانی مالزی با حضور کشورهای تایلند، اندونزی ، سنگاپور و فیلیپین برگزار می شود و انتخاب یک فرد از والیبال نشسته ایران نشان دهنده اطمینان و اعتماد مسئولان جهانی این رشته به عملکرد و قدرت تیم ایران است.


او در مورد تاثیر حضورش در رقابت ها بر تیم ملی والیبال نشسته عنوان کرد: شرکت در رقابت های بین المللی ثابت می کند که عملکرد والیبال نشسته ایران فراتر از مرزها رفته و باعث شده کشورهای دنیا به سطح بالای فنی ایران اطمینان کنند و این اتفاق به افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان کمک زیادی می کند.


رضایی تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای زیادی برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی درخواست دادند که به تناسب تاثیر این تیم ها بر عملکرد تیم ملی و با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین  برخی از درخواست ها را قبول خواهیم کرد.


آغاز اردوی تیم ملی مردان با دیدار تدارکاتی


او در مورد وضعیت تیم ملی مردان گفت: اوایل مهرماه جلسه فنی تیم ملی برگزار می شود و نخستین اردوی آمادگی تیم همزمان با حضور تیم روسیه در تهران آغاز خواهد شد.


مدیر تیم های ملی والیبال نشسته تصریح کرد: ابتدای مهرماه تیم روسیه برای برگزاری اردوی مشترک به تهران می آید و در نظر داریم تیم ملی بزرگسالان چند دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کند.


رضایی در مورد وضعیت تیم ملی بانوان بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بانوان برگزار شد و فاطمه سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی عملکرد بازیکنان و مربیان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و به زود وضعیت کادر فنی و نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص می شود.


مدیر تیم های والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم عملکرد ملی پوشان در هر دو گروه مردان و بانوان روز به روز بهتر شود تا در مسابقات جهانی هلند بهترین نتیجه را کسب کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار