30هکتار از اراضی و باغات شهرستان راور به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شدند.

تجهیز30هکتار اراضی راور به آبیاری نوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی استان كرمان، در آخرین روز هفته دولت با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، فرماندار، امام جمعه، مدیر آب و خاک استان و جمعی از مسئولین ، یک طرح آبیاری تحت فشار با هزینه کرد اعتبار 3300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمد قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور در افتتاح این طرح ها گفت: این پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 30 هکتار با کل اعتبار هزینه شده 3هزار و300 میلیون ریال که 2هزار و300 میلیون ریال آن از محل اعتبارات بلاعوض دولتی است و مابقی آن آورده شخصی است اجرا شده است.

لازم به ذکر است همچنین یک پروژه احداث کانال آبرسانی روستای خورند و شریف‌آباد به طول 2100 متر با اعتبار 1هزار و140میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راورگفت: یک پروژه آبیاری تحت فشار نیز در سطح 50 هکتار با کل اعتبار هزینه شده 5 میلیارد ریال که 3.5 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات بلاعوض دولتی و 1.5 میلیارد ریال آن از محل آورده شخصی می باشد، اجرا شده و به میمنت هفته دولت به بهره برداری رسید.

راور یکی از شهرهای شمالی و کم آب استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

آبیاری های نوین به کمک بحران آب راور آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار