معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در ایلام خبر داد.

بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در ایلام

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حشمت‌الله عسکری گفت: بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ایلام در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام اظهارکرد: نشست ستاد تسهیل و رفع موانع با حضور مدیر عامل صندوق ضمانت صنایع کوچک برپا شده است.

وی اضافه کرد: در این نشست مشکلات سرمایه در گردش و استهمال تسهیلات بانکی ۱۲ طرح حوزه صنعت و کشاورزی بررسی و درباره آنها تصمبم گیری شد.

عسگری با تاکید بر روی رویکرد ستاد تسهیل در رفع موانع تولیدی ادامه داد: باید از ظرفیت صندوق توسعه با عنوان یک پشتوانه تولیدی برای تولیدکنندگان بهره گرفت.

مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک توانمندی این صنایع به منظور تسهیل در امر تولید و تامین وثیقه‌های مالی را از برنامه‌های این صندوق برشمرد.

محمدحسین مقیسه از فرایند الکترونیکی شدن تسهیلات صنایع کوچک هم خبر داد و افزود: با این کار نیازی به مراجعه حضوری تولیدکنندگان نیست.

مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک تاکید کرد: این صندوق برای حمایت از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک انواع ضمانت نامه‌های اعتباری و پیمانکاری را صادر می‌کند.

انتهای پیام/ د

برسی 12 طرح تولیدی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.