معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان مطرح کرد:

لزوم توجه به توسعه نیروی انسانی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۹ درصد از کارمندان استان مرد و ۴۱ درصد زن هستند، گفت: توجه بیشتر به بدنه کارمندان دولت در اصفهان ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی امروز در چهارمین یادواره یک هزار شهید کارمند استان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حد ایثارگران به مردم خدمت می‌کنند، اظهار داشت: همه ارکان نظام، قوای سه گانه و نیروهای مسلح در مسیر خدمت و خدمتگذاری و رفع مشکلات جامعه با محوریت دولت بتوانند گام های کارآمدی را برای رفع مشکلات بردارند.

وی همچنین با بیان اینکه مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان همواره در صحنه های انقلاب حضور داشته‌اند، ابراز داشت: حق این مردم زندگی در بهترین شرایط است و ما باید این شرایط را فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیران موفق و کارآمد است، تصریح کرد: باید تعهد و ایثارگری را از این شهیدان یاد بگیریم و رفتارشان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در هفته دولت همه فعالیت های دولت ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: دولت تاکنون توانسته به عنوان نهاد تاثیرگذار و متعهد فعالیت ها و تعهدات خود را محقق سازد.

سیستانی با اشاره به اینکه بر اساس آمار، عملکرد کارمندان دولت در استان اصفهان قابل قبول بوده است، ابراز داشت: کارمندان دارای روحیه تعهد و پذیرش مسئولیت بالایی هستند و اغلب مردم از روند فعالیت کارمندان رضایت دارند و تعداد معدود انتقادات در جامعه بزرگ دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان یک هزار شهید کارمند را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این رو برای گرامیداشت مقام شهدا چهارمین یادواره شهدای کارمند را برگزار کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارمند تشکیل می‌شود، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات از اهداف برپایی این دبیرخانه است.

وی افزود: در حال حاضر در استان اصفهان چهار و ۵۰۰ کارمند با مدرک تحصیلی لیسانس، ۶۰۰ کارمند با مدرک فوق دیپلم، دو هزار و ۶۶۳ کارمند با مدرک دیپلم، یک هزار و ۱۹۵ کارمند با مدرک زیر دیپلم، یک هزار و ۹۵ کارمند فوق لیسانس و ۷۰۰ کارمند با مدرک دکتری در ارگان های دولتی فعالیت دارند.

سیستانی با اشاره به اینکه ۵۹ درصد از کارمندان استان اصفهان مرد و ۴۱ درصد زن هستند، گفت: توجه بیشتر به بدنه کارمندان دولت در اصفهان امری ضروری است.

وی به بهبود شرایط اقتصادی و زیست محیطی استان اصفهان در دولت یازدهم اشاره کرد و ابراز داشت:  امیدواریم در دولت دوازدهم نیز در حوزه حل مشکلات جامعه گام برداریم.

سیستانی با اشاره به اینکه همه فعالیت های سیاسی و فرهنگی در استان اصفهان در چارچوب خود و با کیفیت بالا برگزار شد، افزود: در حال حاضر در آرامشی به سر می‌بریم که باید شکرگذار آن و پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

 

انتهای پیام/م

استان اصفهان یک هزار شهید کارمند را تقدیم انقلاب کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.