دو هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فاریاب قرار دارند که ۱۵۰ خانوار از این تعداد فاقد مسکن هستند.

2هزار مددجوی بی خانه در فاریاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ حسن تاجیک، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: مسکن و سرپناه مناسب از جمله مهم ترین مسائل زندگی انسان‌ ها است که تلاش می شود با ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان اقدمات موثری در حوزه مسکن آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه چهار واحد مسکن مددجویی شهری به مناسبت هفته دولت ساخته و تحویل مددجویان این شهرستان شده است، افزود: برای ساخت این تعداد واحد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

تاجیک با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در چهار ماهه امسال به حوزه مسکن مددجویان شهرستان فاریاب اختصاص یافته است، تصریح کرد: این میزان اعتبار در حوزه بهسازی، تکمیل و بازسازی و ساخت مسکن مددجویی هزینه شده است.

وی از تعمیر و بازسازی ۸۲ واحد مسکن مددجوی با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: ۲۴ واحد مسکن مددجویی نیز طی این مدت با اعتباری بیش از ۸۰ میلیون تومان تکمیل و بازسازی شده است.

تاجیک تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه طرح رضوان با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، اجرا می شود، گفت: خیران می توانند با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در ساخت مسکن برای مددجویان و محرومان یاری کنند.

تاجیک با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، افزود: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد فاریاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار