رئیس کمیته‌ پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بیشتر ورزشکاران ما جزء 6 نفر برتر وزن خودشان هستند و امید زیادی داریم که آنها بین 5 تا 6 مدال در رقابت های جهانی کسب کنند.

مجتبی ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام تیم پرس سینه و پاورلیفتینگ ایران به رقابت های جهانی جمهوری چک بیان کرد: 23 شهریور برای شرکت در این رقابت ها عازم جمهوری چک می شویم. در اوزان 67،90،93،100،140 و به اضافه 140 کیلوگرم ماده پرس سینه به ترتیب علیرضا لشگری، روزبه جعفری، مجیدنظرخانی، مجید آقا بزرگ، جواد مافی، سعید اکبری و خودم به این رقابت ها می رویم.

او افزود: علی نادری به همراه مربی و نماینده فدراسیون در این سفر تیم ما را همراهی می کند. رقابت های جهانی از 25 شهریور تا 3 مهر با حضور 42 کشور برگزار می شود.

رئیس کمیته‌ پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شانس مدال آوری نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی گفت: بیشتر ورزشکاران ما جزء 6 نفر برتر وزن خودشان هستند و امید زیادی به مدال آوری آن ها در جمهوری چک داریم. البته وضعیت آمادگی حریفان و وضعیت جدول هم در این امر تاثیرگذار است. در گذشته با بیشتر حریفان مسابقه داده ایم و می توانم بگویم بین 5 تا 6 مدال در رقابت های جهانی کسب می کنیم.

انتهای پیام/

نفرات اعزامی به رقابت های جهانی جمهوری چک مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار