فرمانده سپاه فجر فارس گفت: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یادواره ۹۴۷ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی برگزار شد.


سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف قدردانی از کار بزرگ شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های ایشان است و حضور نسل نوجوان و جوان در این یادواره‌ها نشان می‌دهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران زنده است.


وی افزود: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.


فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمان خود با خداوند پایبند بودند، ادامه داد: شهادت یک جریان توقف ناپذیر است و ملت ایران تا زمانی که دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد بر عهد خود با شهدا برای حرکت در مسیر جهاد و شهادت در راستای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.


سردار غیاثی بیان کرد: ۹۴۷ شهید از سیزده هزار شهید نیروی انتظامی پرورش یافته خطۀ شهیدپرور فارس بوده اند و این نشان می‌دهد این استان دارای کارنامه‌ای درخشان و فعالیتی تاثیرگذار در زمینه تامین امنیت کشور است.


وی با بیان اینکه امنیتِ بسیار خوب فارس محصول تعامل هدفمند بین نیرو‌های نظامی و انتظامی و مجادهت شهدای نیرو‌های مسلح در این استان است، تصریح کرد: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهاد‌ها برقرار است.
انتهای پیام/ر

یادواره ۹۴۷ شهید ناجا در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار