معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۶۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران کشور متقاضی شغل هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از ایثارگران بیمه تکمیلی شده اند و همچنین ۷۰۰ هزار نفر دیگر از آنها تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی در ادامه گفت: برای بررسی مشکلات هزینه بهداشت و درمان ایثارگران صندوق سلامت تشکیل شد و بخشی از هزینه هایی که توسط بیمه انجام نمی‌شود از سوی این صندوق ها صورت می‌گیرد و همچنین درمان تمامی ایثارگران رایگان است.

۴۴ هزار نفر از ایثارگران در دولت یازدهم استخدام شدند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه حدود ۴۴ هزار نفر از ایثارگران در دولت یازدهم در دستگاه های دولتی و غیردولتی استخدام شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر دیگر از جامعه ایثارگر کشور متقاضی کار هستند.

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی با بیان اینکه یکی از سیاست های شاخص دولت جدید به کارگیری نیروی جوان در دستگاه های دولتی است، تصریح کرد: بایستی در دولت دوازدهم نیروی جوان و همچنین از بانوان در مراکز دولتی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اشتغال و درمان جامعه ایثارگری از مهمترین اقدامات انجام شده در دولت یازدهم است، تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای ایجاد اشتغال ایثارگران ضروری است.

ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه ایثارگران با جدیت دنبال می شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: ایثارگران افراد بزرگی هستند که با ایثار و فداکاری در مسیر دفاع از کشور و حفظ انقلاب اسلامی به جبهه رفتتند و در این راه فداکاری و ایثارگری های بزرگی از خود نشان داده اند.

وی تاکید کرد: خدمت کردن به جامعه ایثارگران از مهمترین برکات به شمار می رود و باید تلاش کرد که مشکلات این قشر حل شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید حدود ۷۵ هزار فرصت شغلی برای افراد ایثارگر ایجاد شده است، عنوان کرد: ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه ایثارگران با جدیت در دولت دوازدهم پیگیری می شود.

انتهای پیام/ب

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در چهار محال و بختیاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.