مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر گفت:حفظ و تقویت انقلاب اسلامی که نشات گرفته از دین مبین اسلام است رسالت رسالت جدی آحاد جامعه و تکلیفی همگانی است.

تقویت انقلاب اسلامی تکلیفی همگانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری روز سه شنبه در آیین شهادت امام باقر (ع) و آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) کنگان افزود: کار علمی بصورت تشکیلاتی و اخلاقی در تراز اسلام وظیفه حوزه های علمیه است. تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه امام باقر(ع)، اجداد و فرزندانش است و باتوجه به تشکیل حکومت اسلامی در ایران همه باید برای بالندگی آن تلاش کنیم.

خدری با تجلیل از مقام شامخ امام و شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید مانند محسن حججی است رسالت آحاد جامعه به ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی است. چرخه علوم حوزوی در استان بوشهر کامل شده و پایه هفتم حوزه نیز از سال آینده در مدرسه علمیه کنگان راه اندازی خواهد شد.

امام جمعه کنگان و مسئول مدارس علمیه کنگان نیز گفت: در سال تحصیلی جدید 85 طلبه در مدرسه علمیه برادران مشغول به تحصیل خواهند شد و 10 استاد نیز کار تعلیم و تربیت این طلاب را بر عهده دارند. تربیت طلاب فاضل و تاثیرگذار و موفقیت در چندین جشنواره علمی کشوری و استانی از افتخارات مدارس علمیه کنگان است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.