دارنده 4 مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت:واقعاً وزارت ورزش در این مدت چه گلی بر سر کشتی به عنوان ورزش اول کشور زده است؟

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال های گذشته کشتی افتخارآفرینی های بسیاری داشته، از قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی در جهان و مدال آوری در المپیک، اما وزارت ورزش در این سال ها چه گلی بر سر فدراسیون کشتی زده است.
وی تصریح کرد: کشتی گیر و مربی ما که این همه افتخارآفرینی کرده با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و وزارت ورزش پاسخگو باشد که برای آن ها چه کرده است.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد کشتی گیران اظهار داشت: کشتی گیران ما با اشتباهات فردی و در ثانیه های آخر دیدارها را واگذار کردند و اگر آن اشتباهات نبود الان باید چند مدال در رقابت های جهانی کسب می شد.

وی ادامه داد: البته ما به دنبال رعایت کردن فرآیند و پشتوانه سازی بودیم وگرنه اگر کشتی گیرانی همچون حسن رحیمی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل پور به رقابت ها اعزام می شدند قطعا دیگر چنین مسائلی نبود اما از طرف دیگر دستمان در المپیک 2020 خالی می ماند.

دارنده مدال برنز المپیک اظهار داشت: نگاه فدراسیون به المپیک 2020 توکیو است، و جوانانی که در این مسابقات یه نظر موفق نبودند اما در سال های آینده حتما افتخارآفرین خواهند بود.
دارنده مدال های طلای جهان تصریح کرد: وزارت ورزش که این همه دم از نتایج کشتی می زند چه کاری برای این کشتی انجام داده است، مبلغی که وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون پرداخت کرده چند درصد از هزینه های کشتی گیران بوده است این مسائل باید روشن شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر شاهد مسائل سیاسی در این قضیه هم هستیم تیم های کشتی قهرمان جام جهانی می شوند و آمریکا را در خاک ایران شکست می دهند اما رئیس جمهور برای دیدار با آن ها وقت نمی گذارد، تیم ملی جوانان فرنگی برای اولین بار قهرمان جهان شده و تیم بزرگسالان نیز نایب قهرمان شده اما دریغ از یک پیام تبریک، در حالی که بلافاصله برای والیبال یا فوتبال پیام تبریک صادر می شود.

جوادی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی ورزش اول ایران است و در المپیک ها همیشه برای ایران افتخارآفرین بوده است، شخصی مثل رسول خادم کم پیدا می شود، فردی تحصیلکرده، قهرمان، کاری و صادق اما اینگونه نگاه های دوگانه باعث دلسردی افراد دلسوز می شود و امیدوارم در ورزش کشورمان دیگر شاهد اینگونه رفتارها نباشیم.
انتهای پیام/


گلایه قهرمان نامدار کشتی ایران از وزرات ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
اقای جوادی کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل پور هرکدام 2 بار در مسابقات انتخابی به حریف مستقیم خود باخته اند. رحیمی هم که اسیب دیده بود. اقای جوادی شما یا خواب هستید یا فکر می کنید مردم وخانواده کشتی خواب هستند. جناب جوادی امثال شما با توجه به سن وسالتان دیگر نمی توانید در شورای فنی مثمر ثمر باشید. برای همین هم است که پاسخ های شما برای شکست بسیا ر ضعیف وعوام فریب است .بهتر است تا دیر نشده شما وامثال شما از کشتی کنار بروید چون پاسخ هاای بی ربط شما برای مردم وخانواده کشتی سوهان روح است.
Iran (Islamic Republic of)
مازنی
۰۸:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
اینارو کی به شما دیکته کرده. نتیجه ضعیف گرفتید قبول کنید.تاز از هشت وزن پنج نفر میدون دیده بودند.تیم به لحاظ فنی و روحی مشکل داشت.شما نگران خودتی که مبادا اقا رسول بره شما هم بری...
آخرین اخبار