یک کارشناس رسانه ایجاد چالش‌های مختلف روانی در جامعه را مهمترین بخش فعالیت استکبار علیه ایران و سپاه دانست و گفت: در عرصه فضای مجازی و رسانه‌ای، محور اصلی تحرّک دشمن است.

ایجاد چالش‌های روانی در جامعه مهمترین بخش فعالیت استکباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی قمریان کارشناس رسانه ،در کارگاه بررسی اقدامات رسانه‌ای ، با تشریح پیشینه موضوع تمدن‌شناسی غرب و تمدن اسلامی؛ به چالش کشیدن تمدن اسلامی را استراتژی اصلی سیاستمداران نظام استکبار دانست و اظهار داشت: طی یک برنامه مدوّن و هماهنگ، مراحل مختلف برخورد فیزیکی و روانی با تمدن اسلامی شکل گرفته و سپاه پاسداران نیز در نوک اصلی این هجمه‌ها قرار دارد.

مهدی قمریان بیان داشت: از بین بردن آثار باستانی در کشورهای اسلامی مربوط به از بین بردن فیزیکی تمدن اسلامی است که اکنون، گروه‌های تکفیری عهده‌دار این نقشه استعماری هستند.

وی ایجاد چالش‌های مختلف روانی در جامعه را مهمترین بخش فعالیت استکبار علیه ایران و سپاه دانست و گفت: در تخریب روانی تمدن اسلامی، چالش دینی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در برنامه مدوّن نظام استکباری قرار دارد و عرصه فضای مجازی و رسانه‌ای، محور اصلی تحرّک دشمن است.

این کارشناس رسانه‌ای در بیان ابعاد تهاجمات رسانه‌ای به سپاه اظهار داشت: از آنجا که آنها سپاه را در رأس پرچمداری تمدّن و تفکر اسلام ناب می‌بینند، هم اکنون بیشترین تخریب‌ها و هجمه‌ها علیه سپاه وجود دارد و این موضوع با ساخت محصولات رسانه‌ای دنبال می‌شود.

وی با تشریح چند مصداق تولیدات رسانه‌ای و سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی علیه سپاه، زیر سؤال بردن موضوع حضور ایران در جبهه‌های مقاومت و نیز وارد کردن شبهه‌های مختلف نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات سپاه در ابعاد گوناگون را دو محور اصلی مانور رسانه‌ای دشمنان علیه این نهاد انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

مهمترین فعالیت دشمن ایجاد چالش های روانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.