معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد همدان گفت: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد.

دانشجویان دانشگاه آزاد همدان، نگران پرداخت شهریه خود نباشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا پیرحیاتی گفت: به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همدان، با تصمیم هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه انجام خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند از سه روش شهریه تحصیلی خود را واریز کرده و هیچ دغدغه‏ ای برای پرداخت شهریه و ادامه تحصیل نداشته باشند.

پیرحیاتی خاطرنشان کرد: در شیوه اول دانشجو می‌توانند شهریه‌ی پایه (ثابت) خود را پیش از ثبت‌نام (انتخاب واحد) به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه دانشجویی واریز نموده و حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت‌نام (انتخاب واحد) شهریه‌ی متغیر ایجادشده را نیز یا نقداً و یا با استفاده از تسهیلات اعتباری صندوق رفاه دانشجویی تأمین و یا تقسیط نماید.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: روش دیگر روش تقسیط سالیانه که دانشجو می‌تواند قبل از ثبت‌نام (انتخاب واحد) با مراجعه به امور مالی دانشگاه و ارائه‌ی درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه از مبلغ تقریبی شهریه سال تحصیلی پیش رو مطلع و پس از ارائه‌ی تضمین لازم (چک یا سفته)، نسبت به تقسیط 12 ماهه‌ی آن اقدام کند.

پیرحیاتی تاکید کرد: بطور مثال اگر مطابق برآوردهای لازم مبلغ شهریه ا‏ی یک سال تحصیلی پیش رو 1.500.000 تومان باشد، دانشجو می‌تواند از ابتدا ماهانه 125.000 تومان از مبلغ مذکور را بپردازد.

پیرحیاتی تأکید کرد: روش تقسیط کامل نیز خدمتی دیگر است که برای رفع دغدغه دانشجویان پیش‌بینی‌شده در این روش نیز دانشجو قبل ازثبت‌نام (انتخاب واحد) با مراجعه به امور مالی دانشگاه و ارائه‌ی درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه از مبلغ تقریبی کل دوره‌ی تحصیلی خود مطلع و پس از ارائه‌ی تضمین (چک یا سفته)، نسبت به تقسیط بلندمدت آن (بنا بر مقطع تحصیلی: کارشناسی پیوسته 48 ماهه- کاردانی‌ها و کارشناسی ناپیوسته 24 ماهه) اقدام کند.

وی اظهار کرد: به‌طور مثال اگر مطابق برآوردهای لازم مبلغ شهریه‌ کل دوره‌ تحصیلی یک دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته 5.040.000 تومان شود، دانشجو می‌تواند از ابتدا ماهانه 105.000 تومان از مبلغ مذکور را بپردازد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: تقسیط شهریه شامل هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی (سود، کارمزد و ...) نخواهد شد و طرح مذکور صرفاً در راستای کاهش فشار بار مالی به دانشجویان و خانواده‌های گرامی ایشان بوده و درصورتی‌که پرداخت اقساط بدون تأخیر و به‌موقع انجام شود، دانشجو می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی و نیاز به حضور فیزیکی از تمامی خدمات دانشگاه بهره‌مند شود.

معاون اداری و مالی واحد همدان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه واحد همدان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 انتهای پیام/ د

پرداخت اقساطی شهریه دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.