تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام آحاد مردم با کمک مسئولان باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار در کشور کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم سوگواری سالروز شهادت امام باقر(ع) که در مهدیه سربیشه برگزار شد، گفت : آموزه امام باقر(ع) برای بشریت ، احساس مسئولیت و تکلیف نسبت به مظلومان، دفاع از ارزش‌ها و گره گشایی از زندگی نیازمندان را به ارمغان می آورد.


وی افزود : فرصت خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آن‌ها نعمتی است که خداوند متعال به مدیران و مسئولان کشور عنایت کرده است، مسئولان باید از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم نجیب و فداکار ایران اسلامی که دفاع آن‌ها از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی در عالم مثال زدنی است، استفاده کنند.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاستگاه آزادی در وجود آدمی را عقل، تدبیر و انسانیت دانست و ابراز کرد: انسان آزاده یعنی کسی که تنها به رضای الهی و عبودیت پروردگار می‌اندیشد و از بندهای شیاطین و تعلقات دنیوی آزاد است، چنین فردی تنها دل در گروی ذات حضرت حق دارد.


تولیت آستان قدس رضوی افزود : شهید حججی و همه شهدایی که کوچه‌های این مرز و بوم به نام آنها مزین است، آزاد مردانی بودند که خود را از بندهای شیطانی و تمایلات نفسانی آزاد ساختند.


وی گفت : هجوم و تهاجم گسترده دشمن به دین، فرهنگ، جهاد، ایثار و ارزش‌های الهی به آن سبب است که مستکبران از قدرت آگاهی بخشی این ارزش‌ها در جامعه اسلامی آگاه شده‌اند.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان با بیان اینکه فقر و مشکلات معیشتی مردم به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی ایران نیست، گفت: تمام تلاش مسئولان با کمک آحاد مردم باید کوشش در جهت رونق کسب و کار و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد، در حوزه گره گشایی از مشکلات مردم همگان مسئول هستند و باید به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی، با انسجام و اتحاد برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
انتهای پیام/ک

در گره گشایی از مشکلات مردم همگان مسئول هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار