نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر گفت: گزارش شش ماهه دوم اجرای برجام باید بیشتر به اقدامات متناسب دولت درباره نقض برجام می‌بود که چنین نشد.

حاجی‌دلیگانی: گزارش اجرای برجام در صحن باید بیشتر درباره اقدامات متناسب با نقض آن از سوی دولت بود/ پزشکیان: هیئت نظارت بر اجرای برجام هرچه بگوید همان استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاجی‌دلیگانی نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر طی اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی در صحن علنی امروز سه شنبه(هفتم شهریور ماه) و پس از قرائت گزارش شش ماهه دوم برجام خطاب به پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده گرفته، گفت: مقام معظم رهبری 9 بند الزام آور را برای اجرای برجام اعلام فرمودند و گزارش قرائت شده در صحن باید از روند اقدامات متناسب با نقض برجام بود که در آن کمتر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: برجام نقض شده و دولت باید بر اساس بند 3 مصوبه مجلس اقدامات لازم را انجام داده و روند اجرای برجام را متوقف می‌کرد.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها تحریم‌های ظالمانه علیه ما را تشدید کردند و باید بدانند که ایرانی‌ها همچنان ایستاده‌اند.

پزشکیان در پاسخ به اخطار حاجی‌دلیگانی گفت: این تنها گزارش از اجرای برجام بود و رهبر معظم انقلاب تیمی را برای نظارت بر اجرای برجام تشکیل داده‌اند که آنها هرچه بگویند همان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار