به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه موقت، فرماندار 6 پروژه خدماتی و عمرانی در شهر منوجان و روستاهای بخش مرکزی افتتاح یا گلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین صادقی فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت گفت: افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ بین راهی شهر منوجان به طول 1 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
حسین صادقی رفع افت ولتاژ برق شهرک 65 هکتاری منوجان با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل منابع داخلی با نصب یک دستگاه 100 کاوا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی آموزشی دیجیتال زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقاضای بخش خصوصی در شهر منوجان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
صادقی اظهار کرد: 2 طرح برقی کردن موتور پمپ در روستای دهنو و دامپروری 200رأس گوسفند در روستای محمدآباد از جمله طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند که به نمایندگی از 18 طرح در شهرستان منوجان با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
فرماندار منوجان بیان داشت:یک طرح احداث سردخانه 1500 تنی بخش خصوصی در روستای چاه شور منوجان با مجوز جهاد کشاورزی و حمایت تامین تسهیلات به مبلغ 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار