در پنجمین روز از هفته دولت، ۶۹ طرح مخابراتی، گاز رسانی و خدماتی با اعتبار ۲۶۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان کازرون افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون گفت: افتتاح ۵۰ طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال و بهره برداری از ۹ طرح گازرسانی در روستا‌های بخش جره و بالاده با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال در زمره این طرح هاست.


وی افزود: برای اجرای این طرح‌های گاز رسانی، چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه گذاری انجام شده و با بهره برداری از این طرح‌ها ۷۵۰ خانوار روستا‌های بخش جره و بالاده از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند شدند.


علوی بیان کرد: اجرای فاز دوم روکش آسفالت جاده فامور به پریشان به طول ۱۰ کیلومتر در بخش جره و بالاده با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، افتتاح جاده آسفالت روستای محمد آباد به جاده اصلی در این بخش با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح ساختمان پانسیون پزشکان این منطقه بااعتباری بیش از یک میلیارد ریال و تامین روشنایی مناطق شهری با صرف بیش از ۹۰۰ میلیون ریال بخش دیگری از این طرح هاست.


فرماندار کازرون تصریح کرد: بهره برداری از ۲ واحد آموزشی سه و ۶ کلاسه در بخش چنارشاهیجان، بهره برداری از آسفالت و زیرسازی معابر شهر نودان، روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستایی در بخش کوهمره نودان و آسفالت ۱۹ هزار مترمربع از معابر روستایی در بخش مرکزی کازرون در مجموع با صرف هزینه‌ای بیش از ۴۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها به شمار می‌آید.


کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر


افتتاح ۵۰ طرح مخابراتی در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.