مراسم روایت گری خانواده شهید مدافع حرم سعیدسامانلو با حضور امام جمعه بافق،جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در بیت الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پدرشهید سامانلو در این آیین گفت:خون شهدای سال ۴۲زمینه ساز ظهور سال ۵۷ و بهای خون شهدای سال ۵۷زمینه ساز ظهور انقلاب اسلامی شد.

قنبرسامانلو افزود:بهای خون۳۰۰ هزار شهید در دوران انقلاب ظاهرشدن و شکستن مرزهای انقلاب بود که امیدواریم خون شهدای مدافع حرم زمینه ساز آزادی قدس و ظهور امام عصر(عج) شود.

وی به تبیین شخصیت های شهید سامانلو پرداخت و تصریح کرد:این شهید از رهنمودهای علما و بزرگان و شهدا در زندگی اش استفاده می کرد.

پدرشهید سامانلو بیان کرد:مهمترین مشخصه این شهید،تزکیه نفس بود وکلاسهای اخلاق علما را شرکت و کتابهایه بسیاری در رابطه با تزکیه و اخلاق خریداری و مطالعه می کرد.

سامالو خاطر نشان کرد:شب زنده داری این شهید در دوران نوجوانی از بارز ترین ویژگی های او بود.
گفتنی است:شهید مدافع حرم سعید سامانلو در ۱۶ بهمن سال ۹۴ به همراه دوستانش شهید هاشمی و شهید زارع در شهر رتیان سوریه به لقا پروردگار شتافت.

روایت بخشی از پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) توسط یکی از مداحان بافقی و پخش کلیپ در خصوص شهیدسامانلو از دیگر برنامه های معنوی در این آیین بود.

انتهای پیام/ ی

روایت گری خانواده شهید مدافع حرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار