معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اصفهان در طول ۳ سال و نیم گذشته نزدیک به ۴۰۰ هزار متر مربع توسعه و مرمت فضاهای بهداشتی و درمانی را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا یوسفی امروز در مراسم افتتاح جشنواره عمران سلامت در اصفهان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در طول ۳ سال و نیم گذشته نزدیک به ۴۰۰ هزار متر مربع توسعه و مرمت فضاهای بهداشتی و درمانی را در کارنامه خود ثبت کرده به گونه‌ای که کار ۲۰ ساله را در طول حدود ۳ سال به انجام رسانده است که این اقدام یک عمل جهادی به تمام معنا در استان است.

وی بیان داشت: حمایت‌ها و همکاری‌های تک تک مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت استان و وزارت متبوع باعث شد استان اصفهان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شد و مراکز آموزشی و درمانی این استان رنگ تازگی به خود بگیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مفتخر است که از جمله دانشگاه های پیشتاز کشور است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توانست برنامه های وزارت بهداشت را در دولت یازدهم در حد بضاعت و توان خود به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت در تمامی نقاط استان و در همه بیمارستان ها اجرا کرده و به مردم عرضه می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.