عضو کمیسیون عمران از تصویب درخواست محمد دامادی برای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

تصویب درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در کمیسیون عمرانسیدکمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در جلسه امروز این کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران تصویب شد، گفت: درخواست دامادی نماینده مردم ساری درباره تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران در نشست امروز کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با رأی موافق اعضا تأیید شد.

وی همچنین با اشاره به بررسی بحث صدور خدمات فنی و مهندسی در ادامه جلسه کمیسیون عمران هم اظهار داشت:‌ معاون وزیر بازرگانی، نمایندگانی از وزارت امور خارجه، بانک مرکزی، هیئت مدیره انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی و معاون اتاق بازرگانی و صنایع ایران در این جلسه حضور داشتند و مشکلات صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی خدمات فنی و مهندسی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دشتی و تنگستان تأکید کرد:‌ با توجه به ظرفیت شرکت‌های صادر کننده خدمات فنی و مهندسی و همچنین قابلیت فعالیت آنها در کشورهای خارجی و همسایه تنها به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در صدور ضمانت‌های بانکی نمی‌تواند این شرکت‌ها به راحتی فعالیت خود را انجام دهند.

شهریاری اظهار داشت:‌ شرکت‌های ایران در خارج از کشور برای انعقاد قرارداد باید ضمانت‌های بانکی از سوی بانک‌های ایران دریافت کنند که این روند دچار مشکل است.

عضو کمیسیون عمران گفت: در این جلسه قرار شد کمیته‌ای با حضور برخی اعضای کمیسیون عمران و نمایندگانی از دولت، بخش خصوصی و انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی این مشکلات مورد بررسی بیشتر قرار گرفته و با پیدا کردن راه حل‌هایی آن به دولت اعلام شود.

انتهای پیام/

موافقت با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار