رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور گفت: دولت تاکنون آیین‌نامه‌ برخی مواد برنامه و بودجه را برای اجرا صادر نکرده که ما در حال پیگیری هستیم.

صادر نشدن آیین‌نامه برخی مواد برنامه و بودجه از سوی دولت/ مجلس در حال پیگیری استمحمد خدابخشی رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دیدار هیئت رئیسه فراکسیون متبوع خود با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فردا بعدازظهر (هفتم شهریورماه) خبر داد.

وی ادامه داد:‌ این فراکسیون بعد از تصویب و ابلاغ برنامه ششم توسعه تشکیل شد تا بر اجرای احکام دائمی برنامه‌های توسعه، برنامه ششم توسعه، برنامه‌های بخشی و منطقه‌ای و همچنین بودجه نظارت کند.

نماینده مردم الیگودرز بیان داشت: در زمان بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت هم فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور از تعدادی وزرا برای تشریح برنامه‌هایشان دعوت کرد و آنها نیز بر اجرای موارد مصوب در برنامه ششم و بودجه تأکید کردند.

خدابخشی با اشاره به نتایج بررسی این فراکسیون گفت: دولت مطابق با زمان بندی مشخص شده برای تصویب و صدور آیین نامه‌هایی به منظور اجرای برنامه ششم و بودجه تاکنون اقدامی نکرده است که ما در حال پیگیری به منظور اجرای این موارد هستیم.

انتهای پیام/

فردا؛ هیئت رئیسه فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور با لاریجانی دیدار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار