رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان خبرداد؛

آغاز بکار گروه جراحی بنیاد خیریه نیک ورزی شریان در زاهدان

گروه جراحی بنیاد خیریه نیک ورزی شریان با 22پزشک و کادر درمانی در زاهدان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: فعالیت گروه جراحی بنیاد خیریه نیک ورزی شریان متشکل از 22 پزشک و کادر درمانی داخلی و خارجی برای درمان بیماران قلبی در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان آغاز شد.


دکتر محمود رضا میری افزود: تیم جراحی قلب بنیاد نیک ورزی شریان متشکل از جراح قلب کودکان، متخصص آنژیوگرافی قلب کودکان، متخصص بیهوشی قلب کودکان، پرفیوژنیست قلب، پرستاران تخصصی کودکان، مهندسی تجهیزات پزشکی قلب و پرستار اطفال است که مقرر شده از امروز تا 17شهریور جراحی قلب کودکان را در زاهدان انجام دهند.


وی افزود: 13 پزشک خارجی قلب وابسته به بنیاد نیک ورزی شریان در قالب این گروه به کودکان زیر 15 سال سیستان و بلوچستان خدمات رایگان ارائه می کنند.


وی افزود: قبل از استقرار این تیم در فراخوانی از طرف این دانشگاه 30 نفر از افرادی که شرایط لازم را داشتند به این گروه معرفی شدند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تعالی بشریت در تمام نقاط دنیا و ایران را از مهمترین اهداف این تیم پزشکی برشمرد.


مدیر عامل و رئیس هیات موسس بنیاد خیریه نیک ورزی شریان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این بنیاد از سال 94 فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرده و در مدت فعالیت خود توانسته 206 کودک زیر 18 سال را که مبتلا به بیماری های قلبی هستند درمان کند.


به گفته علی بروجردی این موسسه بین المللی با بهره گیری از توان پزشکان ایرانی و خارجی در اقدامات بشر دوستانه خود ضمن کمک به درمان بیماران نیازمند به ارتقای سطح علمی پزشکان قلب در بیمارستان های نقاط مختلف کشور کمک کرده است.

انتهای پیام/گ

گروه جراحی بیناد خیریه نیک ورزی شریان در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار