قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

خدمات مطلوب مسئولان دانشگاه شهید بهشتی در اجرای طرح تحول سلامت

وزیر بهداشت گفت: مسئولان دانشگاه شهید بهشتی صرف‌نظر از باور‌های سیاسی خدمات ارزنده‌ای را زمان اجرای طرح تحول به مردم ارائه داده اند.

خدمات مطلوب دانشگاه شهید بهشتی در اجرای طرح تحول سلامت/ کاهش پرداختی مردم در خدمات بیمارستانی به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه‌ رؤسای‌ سابق و جدید دانشگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: در این مدت اتفاق های متعددی با همه تلخی و شیرینی‌ها به وقوع پیوست؛ دانشگاه شهید بهشتی خدمات بسیاری حتی در سطح بین‌المللی‌ داشته و افراد زیادی‌ از این خدمات بهره‌مند شده اند که این مسئله‌ برای ما افتخار‌آفرین است‌.

وی بیان کرد: من با اینکه یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم اما دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودم و در تمام مدت سعی کردم نگاهی متوازن نسبت به همه دانشگاه‌ها داشته باشم اما حساب دانشگاه علوم پزشکی ایران جدا بوده و رئیس و کارکنانش‌ زحمات بسیاری‌‌ می‌کشند؛ آنها بسیار مظلوم هستند.

اقدامات مطلوب پیوندی در طرح تحول سلامت

هاشمی ادامه داد: کارنامه پیوندی(رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی) بسیار درخشان‌ است و یکی از دوستان و همکاران خوب و همچنین همراه‌ ما در دولت یازدهم بوده و خدمات بسیاری در اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام داده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمان آغاز اجرای طرح تحول‌ با مشکلاتی روبرو بودیم، افزود: مسئولان دانشگاه شهید بهشتی صرف‌نظر از نگاه‌ها و باورهای سیاسی  خدمات ارزنده‌ای را زمان اجرای طرح تحول به مردم ارائه داده اند؛ پیوندی‌، یک دوست خوب در وزارت بهداشت محسوب می‌شود و خدمات ارزشمندی‌ برای ما انجام داده است که باقیات‌ صالحات‌ برای او باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.