معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای حمایت از متقاضیان سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاران بومی در ناحیه صنعتی طارم شهرستان قزوین مشوق‌های جدید در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی یزدانی در بازدید از ناحیه صنعتی طارم افزود: بخش نقدی حق انتفاع در این ناحیه صنعتی از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است به طوری که واحد‌های صنعتی در بازه زمانی شش ماهه پس از عقد قرارداد به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی طرح صنعتی دست یابند از ۳۵۰ هزار ریال در هر متر مربع به ۲۰۰ هزار ریال کاهش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین شش ماه تنفس برای شروع اقساط در نظر گرفته شده است و مابقی اقساط بصورت دراز مدت از سرمایه گذاران اخذ می‌شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به حمایت ویژه‌ای از سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور گفت: در ۸۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در حق انتفاع یا حق بهره برداری نداشته ایم، زیرا زمین در داخل شهرک‌ها مجانی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در حاشیه این بازدید از رشد ۵ برابری جذب سرمایه گذار در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

حمیدرضا خانپور افزود: در حال حاضر ۶ قرارداد در ناحیه صنعتی طارم با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد و تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و تسهیل گری در این ناحیه صنعتی هزینه شده است.

مساحت ناحیه صنعتی طارم ۳۰ هکتار است.

انتهای پیام/

 

سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی طارم حمایت می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار