به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامرضا رحمتی زاده معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: این سامانه با هدف کاهش مراجعه حضوری مردم و کاهش زمان پاسخگویی مراجعان از دفاتر اسناد رسمی راه اندازی شده است.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه مستاجران املاک آستان قدس با مراجعه به سردفتران اسناد رسمی و ارائه مدارک درخواست خود را از طریق سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می دهند سپس درخواستها به صورت غیرحضوری از طریق آستان قدس رضوی پیگیری می شود.
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: از این طریق مستاجر فقط یک بار به آستان قدس رضوی مراجعه می کند و درخواستها به صورت برخط به سرعت انجام میشود.
وی افزود: از مزایای سامانه پیشخوان خدمت مجازی جلوگیری از هرگونه اشتباه و خطا در ثبت خدمات و رصد آخرین وضع انجام خدمت توسط مستاجرین است.
رحمتی زاده افزود: پس از اجرای آزمایشی موفق این طرح، پیشخوان خدمت مجازی آستان قدس رضوی در بیش از 500 دفتر اسناد رسمی خراسان رضوی و در آینده نزدیک در دفاتر اسناد رسمی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
انتهای پیام// م.م