همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" در رودسر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛علی فلاح رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسرگفت : همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" با حضور اساتید خوشنویسی کشوری، در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور استاد علی شیرازی و استاد صندوق آبادی انجام خواهد شد، استادان خوشنویسی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسرگفت : در این همایش ضمن آشنایی با شناخت مکتب استاد کل " میرعماد " تعداد ٦٠ اثر خوشنویسی از آثار خوشنویسان استانی و شهرستانی در نگارخانه این اداره در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فلاح رنجبر افزود: اجرای موسیقی سنتی ، تقدیر از هنرمندان خوشنویس برتر استانی ، سخنرانی مدیران استانی و شهرستانی و برپایی نمایشگاه خوشنویسی از دیگر برنامه های جانبی این همایش خواهد بود.

وی گفت : همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری فرماندار شهرستان رودسر و انجمن خوشنویسان این شهرستان  ، ١٣ شهریور ساعت ١٧ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی رودسر برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر بابیان این که ورود برای علاقمندان آزاداست تصریح کرد :برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی ، خوشنویسان آثار خود را تا تاریخ ٧ شهریور ٩٦ تحویل روابط عمومی اداره بدهند و برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش با شماره ٠٩١١٣٤٤٥٥٤٥ ( استاد رحمتی ) تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ق

 

همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" دررودسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.