نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: دختران دارتیست اصفهانی سکوی سوم رقابت‌های نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهناز قربانی اظهار کرد: مسابقات دارت قهرمانی نوجوانان کشور به مدت دو روز دوم و سوم شهریور ماه جاری در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت، افزود: در بخش بانوان 32 بازیکن شرکت داشتند که در نهایت تیم تهران به مقام نخست دست یافت، تیم تهران توابع دوم شد و تیم اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان تصریح کرد: دارتیست‌های نوجوان ما در بخش بانوان نخستین حضورشان را در مسابقات کشوری تجربه می‌کردند و در رقابت با دیگر حریفان که تجربه 4 ساله داشتند بسیار خوب ظاهر شدند.

وی اضافه کرد: در واقع با تجربه کمشان عالی کار کردند و توانستند در این رقابت‌ها با کسب عنوان سوم یکی از سکوهای برتر را تصاحب کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: ما از این بازیکنان انتظار مقام نداشتیم و تنها برای تجربه کسب کردن، خواستیم که در مسابقات شرکت کنند اما آن‌ها ثابت کردند که برای یک نتیجه خوب از اراده و انگیزه کافی برخوردار هستند.

وی در پایان اذعان داشت: امسال با برنامه‌‌هایی که برای این رده سنی (نوجوانان) در نظر داریم، قرار است تمرینات و اردوهایی را برایشان برگزار کنیم تا سال آینده با آمادگی بیشتر در رقابت‌ها حاضر شوند و شک نکنید که این بازیکنان صد در صد سکوی قهرمانی را می‌گیرند.  

 

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات دارت قهرمانی نوجوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.