مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از بهره برداری جایگاه سی.ان.جی بخش بیارجمند به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سبحان رجب پور مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه  اولین جایگاه سی. ان. جی بخش بیارجمند و چهل و دومین جایگاه استان سمنان به بهره برداری رسید گفت: این جایگاه دارای ظرفیت دو هزار مترمکعب بر ساعت با قابلیت سوخت رسانی به بیش از یک هزار و ۵۰۰خورو در طی شبانه روز با هشت نازل را دارد.

 

وی بابیان اینکه در بهره برداری از جایگاه سی. ان. جی بخش بیارجمند ۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این جایگاه ظرفیت اشتغال برای ۹ نفر در منطقه فراهم شد.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه هم اکنون ۴۲ جایگاه سی. ان. جی با ۴۹۲نازل در سطح استان فعال است، ابراز داشت: در جایگاه های سی. ان. جی استان سمنان ظرفیت سوخت گیری برای ۶۰۰هزار مترمکعب بر ساعت را دارا است که امکان سوختگیری را به طور متوسط برای ۴۵هزار خودرو فراهم می کند.

 

رجب پور با بیان اینکه افتتاح هفت پروژه با اعتبار ۸۴میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: جایگاه بنزین و نفت و گاز مجن، جایگاه بنزین دهملا، جایگاه بنزین بسطام، دو جایگاه بنزین و نفت گاز ایوانکی از جمله جایگاه هایی هستند که طی هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

 
انتهای پیام / ه

 

بهره برداری از اولین جایگاه سی. ان. جی بخش بیارجمند

 

منبع : مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.