رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:سیستم قضائی در استان با ایجاد کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری بستر های لازم را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم نموده است.

بستر های لازم تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان فراهم استبه گزارش بنا به اعلام دادگستری استان، یدالله موحد به همراه اعضای شورای قضائی استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی گفت:در استان کرمان از همه ظرفیت ها برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود:دستگاه قضائی آمادگی خود را همچون گذشته جهت هرگونه همکاری وتعامل با دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات وبا رویکرد عدالت محوری اعلام می نماید.

 وی با اشاره به تامین امنیت سرمایه گذاران در استان کرمان به ویژه در مناطق اقتصاد مقاومتی استان کرمان از سوی دستگاه قضا، اظهار کرد: امنیت می تواند سرمایه گذاران را جذب و بالعکس سرمایه گذای،تولید واشتغال می توانند امنیت را تضمین نماید.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان به خدمات ارزشمند شورای حفظ حقوق بیت المال در استان کرمان اشاره کرد وافزود:اجرای موفق طرح کاداستر در استان موجب شد تا کرمان طی دوسال متوالی در سطح کشور رتبه نخست را کسب نماید.

 این مقام ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال در دو بخش بستر حریم رودخانه ها و همچنین تعیین و تکلیف پروژه های غیرفعال استان به طور جد ورود کرده است .

 وی با اشاره به تحولات خوب ایجاد شده در دستگاه قضایی استان کرمان، خاطرنشان کرد: استاندار کرمان ضمن تعامل با دستگاه قضایی استان، همواره پیگیر منافع عمومی مردم بوده است.

انتهای پیام/ح

دیدار اعضای شورای قضایی با استاندار کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار