فرماندار بناب از کاهش چشمگیر طلاق در این شهرستان خبر داد.

کاهش 25 درصدی طلاق در بناببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ولی الله فرج الهی   فرمانداربناب،در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بناب گفت:آمار طلاق در این شهرستان در پنج ماه اول امسال نسبت به مشابه سال قبل 25 درصد کاهش یافته است.


وی افزود : در پنج ماه گذشته 129 مورد طلاق ثبت شده بود که این آمار امسال به 92 مورد کاهش یافته است.


فرماندار بناب گفت : برنامه ریزی مدیران درجهت آموزش قبل ، حین و بعد از ازدواج ، کنترل آزمایشات قبل ازدواج و پایین آمدن سطح توقع خانواده ها در کاهش آمار طلاق در این منطقه موثر بوده است.


فرج الهی توجه جدی به کاهش اعتیاد ،طلاق ، حاشیه نشینی و مفاسد اجتماعی را از اولویت های کاری مسئولین بناب اعلام کرد .


وی با اشاره به اینکه فضای مجازی از افت های مهم روز است گفت:ائمه جمعه و جماعات باید در منابر، خانواده ها را نسبت به عواقب شوم استفاده کنترل نشده از فضای مجازی حساس کنند.


ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همزمان با رونمایی از پوستر هفدهمین دوره جشنواره سراسری شعر غدیریه از برگزاری این جشنواره همزمان با عید غدیر خبر داد.

حبیب صدقی با اشاره به اینکه حدود یکهزار و 800 اثر به دبیر خانه جشنواره رسیده است گفت:برای اولین بار از کلیه استانهای کشور اثر ادبی به این جشنواره ارسال شده است.

دبیر اجرایی این جشنواره افزود:با توجه به جایگاه این جشنواره در بین شاعران کشور امیدواریم از سال اینده جشنواره شعرغدیریه بناب بصورت بین المللی برگزار شود.

انتهای پیام/خ

در پنج ماه گذشته 129 مورد طلاق درشهرستان بناب ثبت شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.