رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از تصاویر مستهجن اقدام به هتک حیثیت افراد می‌نمود.

هتک حیثیت در پی انتقام جویی در شبکه‌های اجتماعیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ‌فرامرز شاکری اظهار کرد: در پى مراجعه احدى از شهروندان مریوانی به پلیس فتا این شهرستان مبنى بر هتك حيثيت وى در فضاى سايبر، رسيدگى به پرونده اين شهروند در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در اولین اقدام ، از شاکیه که خانمی اهل و ساکن شهرستان مریوان بود، تحقیق که اظهار نمود، اخيرا شخصي ناشناس با ايجاد اکانت و صفحه در شبکه اجتماعی و گذاشتن تصوير اينجانب در کنار تصاوير مستهجن، باعث هتک حيثيت اينجانب شده است، حال بنده از سازنده اکانت مذکور شاکی بوده و تقاضای رسيدگي دارم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در ادامه تحقيقات مشخص شد اکانت شبکه اجتماعی مذکور در اختيار شخصی اهل و ساکن شهرستان مریوان می‌باشد و نامبرده به پلیس فتا احضار و در اظهارات خود بدوا منکر قضیه بوده لیکن پس از مواجهه با دلایل و مستندات، اتهام خود را قبول و انگیزه خود را از بار گزاری تصاویر مستهجن و نسبت دادن آن را به شاکیه، وجود اختلافات شخصی خواند. لذا پرونده درمعيت متهمه به دادسرا ارسال و براي متهمه به اتهام هتک حیثیت در فضای مجازی ، قرار لازم صادر گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار