رئیس جمعیت هلال احمر در سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، از پایگاه امداد و نجات جاده ای زاهدان بازدید کرد و به گفت و گوی صمیمانه با امدادگران نشست.

روحیه خستگی ناپذیر امداگران و نجاتگران هلال احمر، ستودنی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دکتر ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به عوامل امدادی حاضر در پایگاه امداد و نجات جاده ای زاهدان با بیان اینکه شما موجب افتخار جمعیت هلال احمر هستید، گفت: جمعیت هلال احمر به خاطر داشتن نیروهای فداکاری چون شما به خود می‌بالد.

وی با تاکید بر اینکه کاری که امدادگران هلال احمر قادر به انجام آن هستند، از عهده هر فردی بر نمی آید، اظهارداشت: امدادگران هلال احمر زمانی که به یکی از هموطنان که در حوادث و سوانح گرفتار شده اند، کمک می کنند، آن فرد حس محبت و انسان دوستی امدادگران را حس می کند، حتی اگر آن فرد بیهوش و بر روی برانکارد باشد.

دکتر ضیائی ضمن تشکر از امدادگران و نجاتگران زحمتکش هلال احمر، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر از کمک به همنوعان خود در هیچ جای کشور خسته نمی شوند و در سرما و گرما برای نجات جان هموطنان خود تلاش می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه روحیه خستگی ناپذیری امداگران و نجاتگران هلال احمر، ستودنی هستند، یادآور شد: هلال احمر به داشتن نیروهای جان برکف و مخلص خود می بالد.

 انتهای پیام/ع

بازدید رئیس جمعیت هلال احمراز پایگاه امداد و نجات جاده ای زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.